موسیقی آوادیس آکادمی

آدرس:

جهانشهر- میدان سپاه بلوار جمهوری- کوچه شهید جدیدی- پلاک ۲۸

تلفن تماس:

02634214333|| 09102626135

ایمیل:

musicavadis@gmail.com

آموزش سلفژ در کرج

آموزش سلفژ در کرج

خواندن و نوشتن نت‌های موسیقی به صورت تئوری را سلفژ می‌گویند. می‌توان گفت آموزش سلفژ در کرج در حقیقت خواندن نت‌ها به صورت پی‌در‌پی و پشت سر‌هم با رعایت قوانین نت‌ها و سکوت است که دارای سه بخش می‌باشد:

نت‌خوانی

نوشتن نت

تئوری موسیقی

یکی از مهمترین دروس دانشگاهی لازم برای فعالین درعرصه هنر چون خوانندگان، آهنگسازان و … سلفژ می‌باشد. آموزش سلفژ در آموزشگاه موسیقی آوادیس در کرج به دو دسته نظری و عملی تقسیم می‌شود:

شناخت علائم و قواعد موسیقی

خواندن و تلفظ نت‌ها و وزن‌خوانی

آموزش سلفژ در کرج

کلاس سلفژ در کرج

کلاس سلفژ اولین قدم برای پرورش گوش محسوب می‌شود. در کلاس سلفژ ریتم و فواصل به طور کلی آموزش داده. و درنهایت به دیکته موسیقی پرداخته می‌شود. در کلاس سلفژ در کرج هنرجویان به همراه موسیقی با صدای استاد همخوانی کرده و همین تقلید صدا باعث پرورش گوش و درنهایت آموزش می‌شود. آموزش سلفژ در کرج برای همه ساز‌ها توصیه می‌گردد. عموما عملکرد هنرجویانی که سلفژ را آموزش دیده‌اند در ساز‌های بدون پرده‌ای چون ویولن، کمانچه، ویولن‌‌سل بهتر از کسانی است که بدون مهارت سلفژ به کسب هنر موسیقی پرداخته‌اند. آموزش سلفژ نیاز به ساز خاصی ندارد اما برای کنترل اجرا از سازهایی مثل کیبورد، پیانو و … استفاده می‌گردد.

تدریس سلفژ در کرج

تدریس سلفژ در کرج در بدو یادگیری ساز عملی و به موازات آن انجام می‌گیرد. از مزایای تدریس سلفژ می‌توان به یادگیری سریعتر ساز و درک دقیق‌تر فواصل و ریتم اشاره کرد. در تدریس سلفژ مطالبی چون درک فواصل موسیقی، اجرای تکنیک سلفژ، تشخیص نت‌های هارمونیک و آکورد، تجزیه آکوردها، بررسی گام‌ها و … به هنرجویان آموزش داده می‌شود.تدریس سلفژ حدودا 6 ماه تا 2 سال زمان نیاز دارد که که در پایان این دوره نت‌نگاری پس از شنیدن قطعه و اصول ریتمیک در نگارش برای هنرجویان به راحتی قابل اجراست.

آموزش سلفژ در کرج

آموزشگاه سلفژ در کرج

تمامی علاقمندان به یادگیری سلفژ با کیفیت بالا می‌توانند به تخصصی‌ترین آموزشگاه سلفژ در کرج مراجعه و از خدمات این آموزشگاه بهرمند شوند. آموزشگاه آوادیس در کرج با برترین اساتید در حوزه موسیقی در خدمت علاقمندان به موسیقی است.

برای تماس با آموزشگاه موسیقی آوادیس می‌توانید با شماره‌های درج شده تماس حاصل فرمایید.

02634214334 || 02634214333 || 09102626135

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.