موسیقی آوادیس آکادمی

آدرس:

جهانشهر- میدان سپاه بلوار جمهوری- کوچه شهید جدیدی- پلاک ۲۸

تلفن تماس:

02634214333|| 09102626135

ایمیل:

musicavadis@gmail.com

آموزش پیانو در کرج

آموزش پیانو در کرج

آموزش پیانو در کرج را با کمک آموزشگاه موسیقی آوادیس  آغاز نمایید.

در کنار شماهستیم با اساتید حرفه ای و آموزش‌های عالی و روز دنیا که آهسته و پیوسته با یک برنامه آموزشی تعاملی شما را به سمت هدف تان سوق دهیم. تنها کافیست با ما تماس بگیرید. تا با انتخابی درست آموزش پیانو را در سطح حرفه‌ای بیاموزید.

۰۲۶۳۴۲۱۴۳۳۴ || ۰۲۶۳۴۲۱۴۳۳۳ || ۰۹۱۰۲۶۲۶۱۳۵

آموزش پیاو

اگر شما هم علاقه مند به ساز سنتور هستید و دوست دارید در کلاس سنتور آوادیس شرکت نمایید. برای اطلاعات بیشتر کلیک نمایید.

آموزش پیانو

آموزشگاه موسیقی آوادیس در این مطلب اطلاعات مفیدی در مورد انواع پیانو به شما خواهد داد. تا با اطمینان کافی تدریس نوع پیانوی مدنظر خود را آغاز نمایید.

انواع پیانو

پیانوهای دیواری

این نوع از پیانو معمولاً بدنه‌ای تمام چوبی را دارا می‌باشد. و ساز مناسبی برای شروع نوازندگی است. البته برای اینکه بدانید پیانوی شما چقدر برای یک فرد مبتدی مناسب است. و یا بالعکس آن، باید ارتفاع ساز را اندازه گیری نمایید.
در حقیقت هرچه ارتفاع ساز بیشتر باشد. پیانو حجم صدای بالاتری دارد و برای نوازندگی حرفه‌ای‌ مناسب‌تر است. دلیل این امر را می‌توان در طولانی‌تر شدن سیم‌ها و همچنین بزرگ‌تر شدن صفحه‌ی صدا دانست. اگر پیانو دیواری شما طولی بین ۱۱۰ تا ۱۳۰ داشته باشد. شما یک پیانو دیواری حرفه‌ای‌ دارید.

در حقیقت سایزهای بالای این نوع پیانو می‌تواند از بسیاری از پیانوهای رویال که در سایز کوچک ساخته می‌شود. بهتر عمل کند.

آموزش پیانو در کرج

اگر شما هم علاقه مند به ساز گیتار هستید و دوست دارید در کلاس گیتار  آوادیس شرکت نمایید. برای اطلاعات بیشتر کلیک نمایید.

پیانو اسپینت
کوتاه‌ترین نوع از پیانوهای دیواری، اسپینت نام دارند. این ساز کوچک که قیمت ارزان‌تری نسبت به سایر سازها دارد. معمولاً برای شروع نوازندگی استفاده می‌شود.

ارتفاع ساز اسپینت معمولاً بین ۹۰ تا ۱۰۰ سانتی‌متر است. و جعبه‌ی صدای کوچکی دارد. علاوه بر این اکشن یا سیستمی که نیرو را در پیانو انتقال می‌دهد. در این نوع، بسیار ساده طراحی‌شدهاست. همین امر باعث ارزان‌تر بودن این نوع از پیانو است.

برای آموزش پیانو در کرج میتوانید با آموزشگاه آوادیس تماس حاصل فرمایید. درخدمت شما هستیم. با جدیدترین متد‌های آموزشی روز دنیا.

تدریس پیانو در کرج

پیانو کنسول
این ساز، به پیانوی ماندگار معروف است. اگر یک پیانوی کنسول در خانه داشته باشید. باید گفت شما وسیله‌ای مادام‌العمر برای تمرین کردن پیدا کرده‌اید. ارتفاع این نوع از پیانو معمولاً بین ۱۰۰ تا ۱۲۰ سانتی‌متر است. و ساختمانی بسیار محکم و بادوام دارد.
این ویژگی باعث شده تا از پیانو کنسول در آموزشگاه‌ها و مراکز آموزش موسیقی به‌ وفور استفاده شود. این پیانو در بسیاری از قسمت‌ها به پیانوهای بزرگ یا رویال شباهت دارد.

آموزش پیانو در کرج با آموزشگاه آوادیس.

پیانو رویال 

این مدل پیانو، معمولاً حرفه‌ای‌ترین نوع از ساز پیانو است. که انواع مختلفی دارد. البته باید گفت عمده تفاوت در پیانوهای رویال، طول ساز است. کوچک‌ترین سایز پیانوهای رویال را اصطلاحاً بیبی یا پیانو بچه می‌گویند. این نوع طولی حدود ۱۴۵ تا ۱۶۰ متر دارد. و معمولاً به دلیل سایز مناسب، محبوب‌ترین نوع پیانوی رویال است.
نوع دیگر این پیانوها، پیانوی متوسط یا مدیوم گرند است. طول این نوع معمولاً بین ۱۶۰ تا ۲۱۵ سانتی‌متر است. نوازندگان حرفه‌ای‌ معمولاً از سایز ۱۹۰ سانتی این مدل برای تمرین استفاده می‌کنند. این سایز از پیانو رویال پرفشنال گرند نام دارد.

کلاس پیانو در کرج

سایز ۲۰۰ تا ۲۱۵ سانتی‌متری این مدل نیز با نام آرتیست شناخته می‌شود. که برای نوازندگی در کنسرت و اجراهای حرفه‌ای‌ مناسب است.
اما بزرگ‌ترین سایز پیانو رویال طولی حدود ۲۷۵ متر دارد. و معمولاً برای کنسرت‌های بزرگ یا سالن‌های اجرای پرجمعیت استفاده می‌شود. این نوع از ساز می‌تواند کلید یا کلاویه های بیشتری نیز داشته باشد. این نوع را معمولاً هالف کنسرت یا فول کنسرت می‌نامند.

پیانو دیجیتال
در این مدل از پیانو، سیستم کلاسیک به‌طورکلی کنار رفته و همان‌طور که از نام این ساز پیداست. در ساخت آن از سیستم دیجیتال بهره گرفته‌شده است. صدای نت‌ها در پیانو دیجیتال، از مدل آکوستیک یا کلاسیک الگوبرداری شده است. و شدت صدا برخلاف پیانو آکوستیک در این مدل از طریق بلندگوهای تعبیه‌شده، زیاد و یا کنترل می‌شود. اگرچه پیانو دیجیتال باوجود تمامی پیشرفت‌ها، هنوز نتوانسته است. ازلحاظ شدت کیفیت و صدا با پیانو آکوستیک برابری کند. ولی به دلیل قیمت و ساخت ساده‌ی آن، امروزه در بین علاقه‌مندان به موسیقی، بسیار رواج پیداکرده است.

ندریس پیاتو در کرج

کلاس پیانو در کرج توسط آموزشگاه موسیقی آوادیس در تمامی روزهای هفته مطابق برنامه هفتگی منظم و دقیق انجام می‌پذیرد.

آموزشگاه آوادیس در تمامی سالهای فعالیت خود توانسته است. هنرجویانی توانمند و آماده ورود به دنیای کنسرت و توانمند وحرفه‌ای را به عرصه موسیقی معرفی نماید.

شما هم می‌توانید با آوادیس آموزش پیانو در کرج را در سطح پیشرفته بنوازید.

اگر شما هم علاقه مند به ساز تار هستید و دوست دارید در کلاس تار آوادیس شرکت نمایید. برای اطلاعات بیشتر کلیک نمایید.

یادگیری پیانو 

استاد باتجربه و با سواد انتخاب نمایید.

قطعه مورد علاقه خود را بزنید.

برروی تکنیک‌ها و اصول زیاد حساس و وسواسی نباشید.

تا می‌توانید برای دیگران جرا انجام دهید.

موسیقی زیاد گوش دهید.

با سرعت پایین تمرین نمایید.

در خرید ساز زمان زیادی بگذارید.

تئوری موسیقی را خوب یاد بگیرید.

نت خوانی را در اصول کاری خود قرار دهید.

برای آموزش هر سازی ژست درست بسیار مهم می‌باشد. و همینطور انگشت گذاری درستی داشته باشید.

به دست‌ها نگاه نیندازید.

همزمان با نواختن ساز پیانو ، ملودی را بخوانید.

تدریس تخصصی پیانو

تدریس تخصصی ساز پیانو و آموزش پیانو در کرج در آموزشگاه موسیقی آوادیس قابل انجام است. اما قبل از آموزش کامل ساز پیانو در درجه اول نیاز است خوب ساز موسیقی مورد علاقه خود را بشناسید.

اجزاء اصلی یک پیانو به شرح ذیل میباشد :

یک: فریم

دو : ساند بورد

سه : صفحه چدنی

چهارم : تخته سیم گیرها

پنجم : اکشن

و ششم : پدالها

اما در حقیقت خوب است که بدانید ساز پیانو را پادشاه سازهای موسیقی می‌خوانند. و همین ساز از بهترین سازها برای نواختن موسیقی آن هم به صورت مستقل و داشتن نتیجه مطلوب است.

اگر شما هم علاقه مند به ساز سه تار هستید و دوست دارید در کلاس سه تار شرکت نمایید. برای اطلاعات بیشتر کلیک نمایید.

کاربرد و استفاده پدال‌های پیانو

ممکن است شما  با شنیدن کلمه پدال، اولین موردی که به ذهن‌تان میاد پدال اتومبیل باشد، همینطور باید گفت مهم بودن پدال‌ها در پیانو و همینطور مهارت یک نوازنده در طریقه استفاده از آن‌ها می‌باشد دقیقا شبیه راننده یک ماشین.  یک نوازنده به همین طریق باید زمان دقیق و شرایط استفاده از هر پدال را به‌ درستی بداند.
پدال‌ها درواقع روی نت و صدایی که تولید می‌شود تأثیر می‌گذارند. با توجه به نوع و استفاده آنها تأثیر بسزایی روی صدا می‌گذارند و می‌تواند متفاوت باشد.
هر نوع پیانو معمولاً دو عدد یا سه پدال دارد، که در دسته بندی این سه دسته قرار می‌گیرند:

یک:پدال کم‌صدا که به آن پدال نرم هم می‌گویند.

دو : پدال دمپر که به آن پدال تقویت هم می‌گویند.

سوم : پدال سوستنوتو یا همان پدال وسط.

آموزش پیانو تخصصی

برای یادگیری و آموزش دادن پیانو به شما دوستان و هنرجویان عزیز ما چندتا ترفند کاربردی توصیه می‌نماییم که در ادامه به آنها می‌پردازیم.

آموزش خود را با اساتید حرفه‌ای آغاز نمایید.

موسیقی‌ای را بنوازید که از آن لذت می‌برید.

خیلی خودتان را درگیر کتاب‌های تکنیکی نکنید.

تا جایی که می‌شود به اجرا بپردازید.

به موسیقی‌های پیانو گوش فرا دهید.

با صبر و حوصله به تمرین بپردازید.

توصیه ما به شما اینست که در صورت امکان روی خرید پیانوی درجه یک سرمایه گذاری کنید.

همه چیز را خوب در حفظ نمایید.

حالت بدنی و نشستن نواختن پیانو، را بیاموزید.

رعایت حالت درست قرارگیری انگشتان از واجبات است.

به دستان خود هنگام نواختن نگاه نیندازید.

ملودی را بخوانید.

بهترین آموزشگاه پیانو در کرج

اگر شما هم به دنبال بهترین آموزشگاه پیانو در کرج هستید.ما آموزشگاه موسیقی آوادیس را به شما معرفی می‌نماییم.آموزشگاه موسیقی آوادیس در شهر کرج با بیش از 15 سال سابقه تدریس موسیقی همیشه بین رقبای خود بهترین کنسرت‌های موسیقی را داشته است و هنرجویانی را تربیت کرده است که همیشه در راه خود ثابت قدم بوده‌اند و بهترین تکنوازی‌ها را داشته‌اند. بهترین آموزشگاه پیانو در کرج نه فقط زمینه رشد و ممتاز شدن هنرجویان خود را فراهم کرده است.بلکه بهترین اساتید را در عرصه موسیقی از جمله آموزش پیانو گردآوری کرده است. همین موضوع باعث می‌شود سرعت یادگیری هنرجویان چند برابر شود.

از جمله ویژیگی‌هایی که آموزشگاه پیانو در کرج دارد اینست که دارای اساتید با تجربه و مدیریت خوب و مدبر است. همینطور اصلی ترین موضوع برخورداری از مجوز رسمی از اداره فرهنگ و هنر می‌باشد.البته اینکه آموزشگاه مدرن باشد اما متدهای آموزشی قدیم استفاده شود هیچ منفعتی ندارد.

البته آموزشگاه موسیقی آوادیس دارای سالن‌ برگزاری عالی برای اجرای کنسرت‌های داتشجویی است. در خدمت شما هستیم.

۰۲۶۳۴۲۱۴۳۳۴ – ۰۲۶۳۴۲۱۴۳۳۳

استاد پیانو در کرج

اساتید پیانو همان نوازندگان حرفه‌ای پیانو می‌باشند که به آن‌ها پیانیست می‌گویند. استاد پیانو باید تحصیلات موسیقیایی خوبی در این زمینه داشته باشد. به نواختن پیانو تسلط کافی داشته باشد. همچنان که دانش بالا دارد باید بتواند مهارت و دانش خود را به هنرجو انتقال بدهد. مهم است که یک استاد پیانو از روش‌های معتبر برای آموزش استفاده نماید. و در تدریس خود خلاقیت داشته باشد. تعداد سال‌هایی که یک استاد به تدریس پرداخته و تجربه کسب کرده است در حرفه‌ای‌تر شدن او و به دست آوردن خم و چم راه کمک می‌کند.

یاسر عدل
میلاد آذری
رسول کرچی

سوالات متداول

پیانو چگونه سازی است؟

پیانو در گروه موسیقی کیبورد و سازهای کوبه ای قرار دارد و از آنجا که توسط بارتولومئو کریستوفوری در سال۱۷۱۱ اختراع شده است وطن ساز پیانو کشور ایتالیا می‌باشد.

مدت زمان یادگیری پیانو چقدر است؟

مدت زمان یادگیری هر شخص به استعداد و وقتی که به تمرینات اختصاص می‌دهد بستگی دارد. ولی به طورکلی برای اجرای قطعات پایه تا حد متوسط پیانو ۲ الی ۱۰ سال زمان نیاز است.

چقدر طول می‌کشد تا در نواختن پیانو حرفه‌ای شوم؟

برای اجرای قطعات پیانو در حد پیشرفته و حرفه‌ای به ۱۰ الی ۱۵ سال تمرین مداوم و منظم احتیاج است.

نواختن پیانو در چه حد دشوار است؟

 یادگیری هیچ سازی به آسانی صورت نمی‌گیرد اما با تمرینات منظم و مداوم می‌توان پیشرفت خوبی به دست آورد. ساز پیانو چون قبل نواختن کوک می‌شود از ابتدا صدای دلنشینی نسبت به سازی مثل ویولن که نوازنده باید کاملا آن را بنوازد؛ دارد. می‌توان گفت یادگیری پیانو از ویولن راحت تر است.

آموزش پیانو را بهتر است که از چه سنی شروع کنیم؟

آموزش در سنین پایین و دوران کودکی عمیق‌تر صورت می‌گیرد. اما به علت سن کم و عدم تمرکز برای مدت طولانی کودکان بهتر است زمان تمرینات آنان را کوتاه‌تر و به دفعات بیشتری تقسیم نمود.

پیانو چگونه نواخته می‌شود؟

مکانیسم پیانو به گونه ای خاص طراحی شده که با ضربه زدن انگشتان به رشته‌های چکش‌های متصل به کلیدها، ساز به صدا در می آید.

انواع گوناگون پیانو کدامند؟

در اصل ۳ نوع پیانو وجود دارد که شامل پیانوهای بزرگ ، پیانوهای نوع کنسول و پیانوهای قابل حمل می‌شوند. این پیانوها در رنگ‌های سیاه ، سفید ، خاکستری و قهوه ای موجود می‌باشند. به طور کلی از چوب درخت کاج ، شاه بلوط ، درخت صنوبر و انواع افرا سخت ساخته می‌شوند.

چگونه از پیانو خود مراقبت کنیم؟

برای تمیز کردن ساز پیانو بهتر است از پارچه های میکروفیبر و نوارهای گردوغبار استفاده نمایید. مکان پیانو را مکررا تغییر ندهید. پیانو باید حداقل ۵ تا ۱۰ سانتی‌متر از اشیاء اطرافش فاصله داشته باشد.

ارتباط با آموزشگاه موسیقی آوادیس

ارتباط با ما

تماس با ما:

02634214334 || 02634214333 || 09102626135

آدرس ما:

جهانشهر- میدان سپاه بلوار جمهوری- کوچه شهید جدیدی- پلاک ۲۸

ایمیل ما:

musicavadis@gmail.com

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.